Myynnin rooli tiedonantajana tuotteista/palveluista on vähentynyt oleellisesti. Asiakkaat tuntevat tuotteesi/palvelusi jo ennen myyjän kohtaamista. Mikä on myynnin rooli nykypäivänä?
Jos kaipaat vastauksia ja apua niin varaa ilmainen konsultointi ja keskustellaan lisää!
Autamme yrityksiä ymmärtämään, mitkä myyntiviestinnän osa-alueet vaikuttavat positiivisesti yrityksen myyntiin.
Koska yritys tarvitsee erottuvan, kiinnostavan ja ymmärrettävän tarinan, jota pitää johtaa ja mitata.
Kirkasta ja tarinallista ydin: Liikeidea, Tavoitepositio, Kilpailuetu, Missio, Visio, Arvot, Strategia
Muotoile:
Kasvun kiihdyttäjät: 1 ja 2 (valitaan aluksi tärkeimmät segmentit)
Varmista oikeat ohjelmistot ja teknologiat: Mitä yrityksellä on olemassa ja mitä yritys tarvitsee.
Jotta pysyvä muutos voi tapahtua, on ensin selvitettävä missä mennään nyt ja mikä on haluttu tahtotila. Puhumme myös ongelmanmääritys vaiheesta, jossa on tarkoitus pureutua ongelmaan, ei ratkaisuihin. Juttelemme siis kanssasi yrityksen nykytilasta ja kipupisteistä.
Stategiavaiheessa paneudumme tarkemmin siihen miten, eli mitä asioita tulisi muuttaa, jotta haluttuun tahtotilaan päästään. Yhdessä luomme markkinointiin ja myyntiin selkeän strategian ja mittarit. Strategia sisältää yleensä isot suuntaviivat mitä muutos vaatii, jotta se toteutuisi (MWB).
Kun strategia on valmis ja tiedämme miten mittaamme onnistumista, on aika aloittaa sisäinen ja ulkoinen viestintä muutoksesta. Konkreettisina toimina ovat esimerkiksi
yritysvideot,
mainosvideot,
digitaalinen markkinointi,
sisällöntuotanto sekä erilaiset kampanjat.
Jotta tiedämme, olemmeko kulkemassa matkaa oikeaan suuntaan,
mittaamme tuloksia ja strategian toteutumista koko matkan ajan. Muodostamme mittarit miettimällä, mitkä sisäisen laskennan kohdat vaativat huomiota ja muutamme kohdat KPI -mittareiksi.
Olemme auttaneet lukuisia yhtiöitä markkinoinnin ja myynnin prosessien kehittämisessä. Yksikään yritys ei ole samanlainen eikä kaikkien ongelmat ratkaistavissa samalla kaavalla. Kokemuksesta on kuitenkin hyötyä.
Olemme vuosien aikana saaneet palvella satoja asiakkaita. Tässä pieni ja suppea läpileikkaus.
Kiitos yhteydenotosta.
Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Huppista sattui pieni käpy.
Kokeile myöhemmin uudelleen.
Askonkatu 13, 15100 Lahti
Verkkolaskutusosoite:
Verkkolaskutusosoite ja OVT-tunnus: 003724942836
Operaattori: Apix Messaging Oy
Operaattorin tunnus:
003723327487